Funkcjonalności oprogramowania dla prawników

Nowoczesne programy dla kancelarii prawnych coraz chętniej wykorzystywane są w codziennej pracy
adwokatów, doradców i prawników, świadczących usługi z zróżnicowanym zakresie. CasuSoft to
sprawdzony program do obsługi kancelarii prawnej i departamentów prawnych. Stanowi elastyczne
rozwiązanie IT dla nowoczesnych firm prawnych, które w swojej pracy stawiają na wysoką jakość obsługi.
Modułowa budowa uwzględnia specyfikę pracy kancelarii i umożliwia dopasowanie narzędzia do
indywidualnych potrzeb i oczekiwań:

Zarządzanie ryzykiem w kancelarii

Moduł pozwala organizować i kontrolować czas pracy pracowników, a także jako pierwszy w Polsce prowadzić analizy rozproszenia klientów pośród poszczególnych prawników. System CasuSoft dzięki innowacyjnej formule z zastosowaniem wzorów i algorytmów pozwala zarządzać ryzykiem. Wykorzystuje mechanizmy automatycznie określające ocenę dwóch podstawowych ryzyk: związanego ze zbyt dużą ilością klientów (1) oraz spraw (2) przypisanych do jednego opiekuna. Dzięki otrzymanym wynikom, zabezpieczysz się na wypadek odejścia kluczowych pracowników.

Relacje z klientem

Moduł, który umożliwia gromadzenie niezbędnych informacji na temat Twojego klienta: jego danych teleadresowych, rozliczeń oraz list przypisanych do niego spraw i zarządzanie nimi. Ten segment oprogramowania dla kancelarii cechuje wysoka intuicyjność i łatwość obsługi, co korzystnie wpływa na dobrą obsługę klientów i utrwala relacje.

Kontakty

Moduł stanowiący integralny element oprogramowania dla prawników, gromadzący wszystkie dane teleadresowe wprowadzone do systemu, w tym dane sądów, prokuratur, komorników i urzędów publicznych.

Sprawy

Program do zarządzania kancelarią prawną CasuSoft stwarza możliwość przypisywania do spraw: czynności, dokumentów, notatek, korespondencji i rozliczeń. Zebranie wszystkich danych w jednym miejscu, ułatwi Ci zarządzanie tymi zasobami. Ten moduł sprawy umożliwia także prowadzenie spraw wspólnie przez różne instytucje i kancelarie prawne oraz adwokackie działające na rynku prawnym.

Rozliczenia

Panel ułatwia rozliczenie z klientami i pracownikami, umożliwia również wysyłanie wystawionych faktur. Ten segment oprogramowania dla prawników pozwala nadzorować pracę zatrudnionych osób, zarządzać stworzonymi przez nich dokumentami i je systematyzować. Dzięki temu panelowi sprawniej przeprowadzisz analizę efektywności pracy kancelarii i zatrudnionych w niej osób.

Zarządzanie dokumentami w kancelarii

Panel umożliwia zgromadzenie wszystkich dokumentów w jednym miejscu - w centralnym serwerze danych. Będą one dostępne bezpośrednio w przeglądarce internetowej i ze względów bezpieczeństwa szyfrowane.

Dokumenty

Oprogramowanie dla kancelarii prawnej, dzięki odpowiedniemu panelowi stwarza możliwość odpowiedniego przechowywania dokumentów w celu wykorzystania ich w późniejszym czasie przy zachowaniu pełnej ostrożności i zasad bezpieczeństwa. CasuSoft podpowie Ci, jakie inne dokumenty mogą okazać się pomocne przy prowadzeniu konkretnej sprawy. Analizy zasobów dokonuje na podstawie typu sprawy, jej nazwy oraz treści. Istnieje możliwość przypisania unikalnych QR kodów każdemu dokumentowi.

Dostęp dla klienta kancelarii

Wszyscy Twoi klienci otrzymają możliwość kontrolowania przebiegu sprawy i stałego dostępu do swoich dokumentów, dzięki odpowiedniemu modułowi systemu.

Dostęp mobilny do kancelarii

Jest to dedykowana aplikacja na system iOS i Android, która pozwala na dostęp do większości modułów systemu. Znajdzie swoje zastosowanie podczas spotkania u klienta, czy w sądzie. Aplikacja wspiera skanowanie kodów QR wykorzystywanych w ramach modułu Dokumenty.

Korespondencja

Program jest również odpowiedzialny za ewidencję przychodzącej i wychodzącej poczty zintegrowanej z funkcją załączania zeskanowanych dokumentów. Dzięki niemu wszystkie informacje gromadzone przez program, dotyczące korespondencji prowadzonych kancelarii prawnej spraw są zebrane w jednym miejscu.

Integracja z Google

Program ma możliwość zintegrowania z kontem Google na poziomie kalendarza oraz dysku Google. Umożliwia to synchronizacje grafiku oraz przesyłanie dokumentów z dysku Google do zakładki Dokumenty naszego systemu.

ZAMÓW

30 dni bez ryzyka

WYPRÓBUJ ZA DARMO
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
DOTACJE NA INNOWACJE